Klacht: Online besteld en mag niet retour als het open is geweest

op 14 april 2020 over Filmexprex in de categorie Filmaanbod, Internetshops - CD's en DVD's

Return To Eden is een dvd box deze ik bestelde voor mijn a.s. verjaardag 16 april!
Ik wil graag dit voorruit zeggen, deze verkoper is een externe verkoper van bol.com en ik neem bol.com niets kwalijk!
Wel probeerde ik meerdere keren via deze externe verkoper uit te gaan leggen waarom ik na het openen van de dvd box deze wilde retourneren!
Ook stuurde ik foto’s door van de hele slechte kwaliteit van deze dvd box en nu blijkt dat mijn tv te nieuw is voor deze serie uit de jaren 80 werd mij verteld!
Maar de politieserie Colombo uit de jaren 70, kreeg deze cadeau en er is geen probleem met het bekijken!
Nu is mijn vraag: Hoe kan ik controleren en van te voren weten of deze dvd box van goede kwaliteit is als deze niet open mag maken ? De 20ste van deze maand wordt van mij verwacht dat ik $ 49,99 voor iets ga betalen dat niet goed is !!!!
Als dit niets uithaalt ga ik publiek , consumentenbond etc.

Terugnemen !!!! En voor andere mensen die een uitleg bij er ze deze bestellen!

dit is het bedrijf...FILMEXPRES, Jules Verneweg 22, 7821AE EMMEN, Corr. adres Looakkers 12 7872RR VALTHE

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Filmexprex nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elfie Guhe