Klacht: Geen levering Film1

op 25 januari 2010 over Film1 in de categorie Tv- en Radio programma's

Omschrijving klacht

Vlak voor kerst ben ik benaderd door Mw. x ivm de aanbieding: gedurende 3 maanden Film1 voor 5 euro pp.mnd., daarna 14,95 per maand (p.mnd. opzegbaar). Er is een voice-log gemaakt hiervan, lees: contractuele afspraak.
Ik heb echter nog steeds geen Film1, krijg geen reactie op mijn mailtjes en brief. Zo’n voice-log wordt gemaakt omdat u mij als klant wilt houden aan afspraken. Omgekeerd geldt echter ook dat u de afspraken moet nakomen.

Gewenste oplossing

Indien de medewerker de aanbieding niet had mogen aanbieden, dan heb ik liever dat u met mij in gesprek gaat hierover, dan dat u niets meer laat horen.

Reactie van de melder van de klacht Juul

9 jaren geleden - Ik heb een reactie van Film1 gehad dat ik Ziggo hierover moet benaderen. Dat heb ik al herhaaldelijk gedaan, en Ziggo verwijst weer naar Film1, of ze zeggen het toe en vervolgens gebeurt er weer niets. Kortom, ik word van het kastje naar de muur gestuurd, en geen van beiden neemt verantwoording.

Reactie van de melder van de klacht Juul

9 jaren geleden - Door tussenkomst van Film1 is het alsnog ingeschakeld.Het probleem ligt overigens bij Ziggo, heb ik inmiddels begrepen. Ze hebben een callcenter ingeschakeld die de aanbieding heeft gedaan, en schuiven de schuld op dat callcenter, waar ik vervolgens geen naam van krijg, ook al weet ik de naam van de medewerkster. Kortom, allemaal redelijk bizar.Ik heb momenteel een bevestiging gekregen van de levering van Film1, waarop de aanbieding niet is vermeld. Ik ben benieuwd of dat aan het einde van de maand goed gaat, dan zou ik het teveel betaalde geld gecrediteerd krijgen volgens de helpdesk van Ziggo. En o ja, voor ik het vergeet: de aanbieding van 3 maanden blijkt nu opeens tot 2 maanden terug te zijn gebracht! Kortom, Ziggo houdt zich niet aan de afspraken.En de voicelog zou nergens meer te vinden zijn. Behalve als ik natuurlijk iets verschuldigd zou zijn aan Ziggo, dan wrijven ze je zo'n voicelog onder de neus.

Alle klachten die gemeld zijn door Juul