Klacht: Filiaal Zutphen

op 18 december 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Leen Bakker Zutphen 18 december 2011

Betreft: schemerlampkapjes,

Week 50 bij Leen Bakker Zutphen 4 schemerlampkapjes gekocht, bij thuiskomst de kapjes gemonteerd met de beschermfolie er nog om dat zag er in eerste instantie goed uit. Toen de folie er af gehaald en ja hoor je raad het al, kleurverschil.

Dezelfde week de kapjes teruggebracht maar de kassadame vertelde dat de kapjes zonder de originele verpakking niet teruggenomen konden worden. Ze belde nog even met de filiaalmanager maar deze was te beroerd om voor 31 euro ons te woord te staan en liet ons verzoek om teruggave maar door de kassadame opknappen.

We hebben de 4 lampenkapjes maar bij de kassajuffrouw achtergelaten. Ik begrijp dat de kassajuffrouw gelijk had doch de kapjes waren onbeschadigd. We hadden echter voor die luttele 31 euro wel enige coulance verwacht doch dat viel zwaar tegen. Ik voel mij daarom genoodzaakt om ons totale netwerk, zowel zakelijk als privé van onze negatieve ervaring met Leen Bakker in Zutphen te informeren.

Met vriendelijke groet,

Gerrit Regtop

infogorbu@gmail.com

Gewenste Oplossing:

Geld terug dat is alles.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Bericht van

5 jaren geleden - Geachte heer Regtop, Helaas hebben wij van u, ondanks meerdere verzoeken vanuit onze Klantenservice, tot op heden geen reactie ontvangen op onze vragen mbt uw klacht. Wij hebben derhalve bij het filiaal navraag gedaan en in ons kassasysteem uw aankoop teruggezocht om te kunnen achterhalen wat er aan de hand is geweest. Uw aankoop betreft twee stellen kapjes (2x2) die u uit de verpakking terug wilde brengen. Het gaat om twee verschillende type kapjes. Er is geen sprake van kleurverschil bij de kapjes die van het zelfde type zijn (uw kapjes liggen nog in onze winkel). De twee types verschillen onderling wel van kleur, maar het zijn dan ook twee verschillende artikelen. Onze klanten mogen artikelen altijd ruilen als zij niet tevreden zijn. De voorwaarde is wel dat artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn, in de originele verpakking zitten en binnen de ruiltermijn teruggebracht worden. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u zich wenden tot onze Klantenservice (info@leenbakker.nl). Met vriendelijke groet, Leen Bakker Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Leen Bakker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Leen Bakker

Heeft op 12 augustus 2016 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klachtmelder,

wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl. Uw klacht is al wat ouder, en waarschijnlijk al opgelost via één van onze andere kanalen. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik u vragen uw klacht opnieuw te melden. Hierbij sluit ik deze klacht.

Met vriendelijke groet,

Marco Houthuijzen
Klantenservice
Leen Bakker Nederland B.V.

Bericht van Leen Bakker

9 maanden geleden - Geachte heer Regtop, Ik wil u een cadeaubon ter waarde van € 30,00 aanbieden. Als u dit als afhandeling accepteert, zal ik u de bon zo snel mogelijk toesturen. Met vriendelijke groet, Marco Houthuijzen Hoofd Klantenservice Leen Bakker Nederland B.V.

Reactie van de melder van de klacht megasponsor

8 maanden geleden - Klacht is vandaag 24 augustus 2016 opgelost.

Heeft op 24 augustus 2016 om 15:54 geantwoord

Klacht is vandaag 24 augustus 2016 opgelost

Bericht van Leen Bakker

8 maanden geleden - Geachte heer Regtop, Ik vertrouw erop dat u deze klacht als "opgelost" wilt sluiten en uw nieuwe ervaring met Leen Bakker -net als de oorspronkelijke klacht- wilt delen op social media. Met vriendelijke groet, Marco Houthuijzen Hoofd Klantenservice Leen Bakker Nederland B.V.

Reactie van de melder van de klacht megasponsor

8 maanden geleden - Geachte Marco, dat heb ik gisteren al gedaan. Met vriendelijke groet, Gerrit Regtop Vloed 53 7255 WS Hengelo Gld. Tel. 0575-463658 Gsm. 06-1337-4511 skype: gerrit.regtop infogorbu@gmail.com

Alle klachten die gemeld zijn door megasponsor