Klacht: Fikse beschadiging muur door bezorger

Yolandevsm op 15 december 2021 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Dit jaar heb ik een bank aangeschaft bij Woonsquare. Over de bank zelf ben ik erg tevreden, over de levering absoluut niet. De bank is bij mij thuis bezorgd. Hiervoor heb ik extra betaald. Bij de levering van de bank bij mij thuis heeft de bezorger een deel van de bank tegen mijn glad gestuukte muur aan laten vallen. Hierdoor is er een groot ‘gat’ ontstaan in de muur. De bezorger zei toen: ah beetje plamuur en je ziet er niets meer van. Vervolgens begon hij ander meubilair te verschuiven, vóór het gat zodat dit niet meer zichtbaar was. Ik was met stomheid geslagen. Direct daarna heb ik contact opgenomen met Woonsquare. Zij zeiden mij dat zij niet aansprakelijk waren voor schade veroorzaakt bij de bezorging. Dit zou uitgesloten zijn in de algemene voorwaarden. Wel konden zij mij een ‘hotelbon’ aanbieden. Deze hotelbon zag echter niet op een ‘gratis overnachting’. Om gebruik te maken van de bon moest er namelijk gegeten worden (ontbijt en diner) in het hotel. Kosten € 300,–. Dit was dus geen tegemoetkoming. Nadien nog veelvuldig heen en weer gemaild. Woonsquare blijft zich echter op het standpunt stellen dat zij niets hoeft te betalen voor de door haar aangerichte schade. Ik wil enkel een kleine vergoeding om de schade te (laten) herstellen en excuses, maar hier staat Woonsquare niet voor open.

Kleine vergoeding om de schade te (laten) herstellen en excuses

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 15 december 2021 om 09:12 geantwoord

Yolandevsm

Heeft op 15 december 2021 om 09:50 geantwoord

Inmiddels de vraag gehad wat wel passende oplossing zou zijn . Ben gaan kijken voor verg plamuur en gereedschappen wat rond de 60 euro uitkomt. Een bon van vvv praxis of gamma zou prima r zijn

Alle klachten die gemeld zijn door Yolandevsm