Klacht: Fietsenwinkel

E. Boogaard op 11 mei 2022 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had eind februari mijn Brinckers e-bike gebracht voor een onderhoudsbeurt en een reparatie aan de remmen.
De onderhoudsbeurt was gedaan, maar de remmen konden nog niet gemaakt worden, want er moesten remblokjes besteld worden, die niet op voorraad waren.
We zijn inmiddels bijna 3 maanden verder en ik heb nog niets gehoord.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen weten wanneer mijn e-bike klaar is, en of er misschien een andere fietsenmaker is, die de onderdelen wel op voorraad heeft, zodat ik hem daar naar toe kan brengen.
En een eventuele tegemoetkoming in de reparatiekosten als compensatie voor het lange wachten en het feit, dat ik nu een e-bike moet huren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fietsenwinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E. Boogaard