Klacht: Fiets van Decathlon niet geleverd door Dynalogic..

op 12 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 9 juni was mijn zoon jarig. Op deze dag zou zijn cadeau geleverd worden, een fiets van Decathlon.

Vrijdag hele dag gewacht. Niks(zoontje uitleggen)

Een bericht van Dynalogic…
Ze zouden zaterdagochtend komen..

Zaterdag om 14:00u een mail met de melding \”sorteerfout\” omdat het zo druk is..
Zaterdag middag een mail naar klantenservice \”wanneer ze komen?!\”. Geen reactie(zoontje uitleggen)

Op de website staat dat ze ook zondag kunnen bezorgen. Wij wachten. Geen reactie of deurbel..

Maandagochtend bellen met klantenservice.
Bandje vertelt \”Dat wanneer u sorteerfout als melding heeft, de telefoniste niks voor u kan doen\”. @####$$@..
Maandagochtend een klacht gestuurd naar
Dynalogic.
Nu bijna 15:00u geen reactie.

Het is een waardeloos bedrijf.
Ongeorganiseerd flutbedrijf.
Communicatieloos…

Gewenste Oplossing:

Als de fiets vandaag geleverd wordt! 12-06-2017

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht Leo jansen

4 maanden geleden - Nog steeds geen fiets! Dag 9

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Jansen,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Leo jansen