Klacht: fiets tegen de voorgevel en ramen aanzetten

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de postbezorgster heeft hier de fiets tegen mn raam en voorgevel aangezet, ook de dame er zelf op aangesproken, kreeg als antwoord dat het wel heel slecht weer was, maar ik mag er toch vanuit gaan dat jullie de postbezorgers wel attenderen op het feit dat de fietsen niet tegen de voorgeven of ramen aangezet worden

Gewenste Oplossing:

als dit niet meer voorkomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Leusink, Bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft hierin aan dat u het niet op prijs stelt dat de fiets van de postbezorgster tegen uw gevel aan werd gezet. Als u wilt kan ik hiervoor een melding uitzetten zodat dit met de betreffende medewerker besproken kan worden. Hiervoor heb ik wel wat extra informatie nodig. Kunt u aangeven waar en wanneer dit precies heeft plaatsgevonden? En weet u daarnaast zeker dat het om een medewerkster ging van PostNL? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Leusink, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Leusink,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door E.Leusink