Klacht: Fiets nooit aangekomen. 1399€ kwijt

op 18 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gestolen, verloren,..? Na 2 weken krijg ik geen antwoord van DHL omdat ik de afzender niet ben. Je kan best bij DHL gaan werken dan kan je af en toe jezelf een mooie fiets kado doen.

Ik zou graag vergoed worden voor mij pakket dat door DHL niet geleverd is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 juli 2017 om 13:52 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig om te horen dat u tot op heden uw fiets niet heeft ontvangen. Uiteraard willen wij dit graag nader onderzoeken. De afzender van uw pakket heeft ons voorzien van extra informatie en ons verzocht een onderzoek voor u te starten. Dit loopt op dit moment nog. Zodra er meer bekend is zullen wij uiteraard de afzender direct informeren. De afzender zal u als klant op de hoogte brengen.

Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 18 juli 2017 om 14:19 geantwoord

De fiets die ik nodig had op vakantie heb ik niet, en het geld ben ik kwijt. Hoe lang gaat dit onderzoek duren? Als hij nu nog niet gevonden is, vrees ik ervoor. In dit geval kunnen jullie best de waarde van het pakket terugbetalen lijkt me.

Reactie van de melder van de klacht RobinDua

1 maand geleden - Ondertussen raden ze me aan om de afzender te raadplegen op een alternatief voor mijn fietsloze situatie. DHL Parcel weet niet hoe lang het onderzoek nog gaat duren. Garantie, vergoeding,..?

Alle klachten die gemeld zijn door RobinDua