Klacht: Fiat 500

op 31 juli 2017 over Occasiontotaal Lelystad in de categorie Autodealers

Vorig jaar juni 2016 een fiat 500 gekocht. Beloofd om alles netjes te maken en goeie beurt zodat ik jaren lang plezier zou hebben. Bob en vader Jim zijn meester in praatjes, maar die vullen geen gaatjes. Na 1 dag alweer terug, bougies stuk. Maar deze waren toch al vervangen Bob???? Nee dus. Bougies vervangen en weer verder gegaan. Na 3 dagen deed de versnellingsbak het slecht, veel rumoer en pakte het niet. Weer terug gegaan en volgens Bob schakelde hij “Bellissimo”. 2 maanden later met 2000 km gereden waren zowel de remblokken als de schijven kompleet versleten. Bob hoe kan dat???? Geen verklaring. Wel vervangen en met korting alsnog 100 euro. Dit jaar APK gedaan, weer van alles mis. Als klap op de vuurpijl ook nog eens me waterpomp stuk en een slang naar de motor welke deze koelt. Al met al weer enorme kosten. Het zijn oplichters! Met alle respect!! En ik ben zeker eerlijk en moet toegeven dat Bob op alle reparaties kortingen heeft gegeven!! Maar dat dekt de lading niet!! Zeker niet!!!

De gemaakte kosten terug!!!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Occasiontotaal Lelystad over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mike12345654321