Klacht: Fiasco migratie weblog.nl

op 31 oktober 2011 over Sanoma in de categorie Media

Op 23 augustus zouden alle weblogs gemigreerd worden en dat hebben we geweten! Het zou 48 uur duren, inmiddels is het dus bijna november en er is nog niks verbeterd. Ik kan inmiddels wel bij mijn blogs maar velen zijn heel veel data kwijt. Ik wil zelf mijn blogs verwijderd hebben, dat lukt dus niet, ook niet via de helpdesk die nergens meer op reageert. Er reageert af en toe één dame maar die vindt het maar raar dat er klachten zijn, alles komt goed, alleen vertelt ze er niet bij wanneer en de manier waarop mensen benaderd worden is te gek voor woorden. Men communiceert helemaal niet meer maar geeft ook niet toe dat het een fiasco geworden is!

Mijn weblogs helemaal verwijderen, ik wil niks meer met weblog.nl te maken hebben. Plus dat alle anderen op zijn minst een back-up van hun bestanden kunnen maken om elders opnieuw te kunnen beginnen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Sanoma

6 jaren geleden - Het spijt mij dat u een klacht heeft over Weblog. Uw klacht is doorgegeven aan Sanoma Digital. Zij zullen uw klacht in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Sanna Sanoma Media Netherlands B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door jbb