Klacht: Festina horloge met missende siekknopjes F16774

op 24 juni 2017 over Lucardi in de categorie Juweliers

Een Festina horloge gekocht juli 2017. ik heb meerdere horloges en zat vorige week dat bij deze twee sierknopjes weg waren. Dus naar Lucardi geweest, de medewerker moest dit gaan uitzoeken. Een dag later belde zij terug en gaf aan dat het niet onder de garantie valt. Lucardi geeft 1 jaar garantie alleen op batterij en uurwerk.
zij konden de horloge wel opsturen naar hun horlogemaker en dan kon deze kijken of dit te bestellen was en wat het zou kosten ( eigen rekening). Ik heb in juni 2016 3 horloges bij hun gekocht!! Ik heb verder even op internet gegoogled en Lucardi schijnt dus de afgekeurde modellen op te kopen van Festina. Je krijgt namelijk ook geen origineel doosje erbij en officeel bij Festina krijg je 2 jaar garantie op alles. Helaas staat dit nergens dus in de winkel!! Anders anders ik hier nooit gekocht. Ik voel me dus enigszins opgelicht door Lucardi

Horloge terugnemen en geld terug. Sierknopjes zitten op een dusdanige plek dat dit nooit gestoten kan zijn. Tevens zitten er helemaal geen krassen op het horloge omdat ik er meerdere heb en vaak afwissel.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

Bericht van Lucardi

3 maanden geleden - Beste klant, Wij willen jou vragen om hierover een mail te sturen naar info@lucardi.nl. Graag vernemen wij dan ook in welk filiaal jij bent geweest en een telefoonnummer waar jij op te bereiken bent. Met vriendelijke groet, Lucardi

Reactie van de melder van de klacht van den Hoek

3 maanden geleden - Er is een mail naar jullie gestuurd met de gegevens.

Reactie van de melder van de klacht van den Hoek

2 maanden geleden - Op 12-7 een email gestuurd naar bovenstaand adres. Op 13-07 een antwoord terug gekregen: Bedankt voor je bericht. wij hebben je klacht doorgestuurd naar het desbetreffende filiaal. Zij zullen contact met je opnemen over deze klacht. Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Ena Tot op heden nog niks gehoord van het filiaal in Amersfoort!! De service word er met de dag beter op........

Reactie van de melder van de klacht van den Hoek

2 maanden geleden - Klacht is opgelost door Lucardi. Bij het ophalen zou ik eerst de reparatie moeten betalen. De medewerkster gaf dit aan, hierna kwam de een andere collega , deze wilde het wel graag oplossen en toen hoefde ik niet te reparatie kosten te betalen. Een hoop ontevreden en gedoe voor achteraf slechts € 12,- !! Ben tevreden dat het opgelost is.

Alle klachten die gemeld zijn door van den Hoek