Klacht: felicitatie kaarten met een gekleurde envelop komen niet aan worden waarschijnlijk verduisterd

de grootjes op 12 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb sinds begin dit jaar felicitatie kaarten verstuurd naar het adres van mijn zoon trompetdreef 16 3845ck harderwijk fam van doesburg op 2maart een kaart niet aangekomen die was gericht aan mevr. van doesburg. op 7maart een verjaardagskaart aan Jurre van doesburg niet aangekomen mijn zus heeft ook op 7 maart een kaart aan Jurre van doesburg verstuurd niet aangekomen nu heb ik dinsdag12maart iets verstuurd in een witte envelop die is 13 maart gewoon bezorgd het zij alleen felicitatie kaarten in gekleurde envelop die niet aan komen

Gewenste Oplossing:

ik wil graag dat dit opgelost word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer De Groot, Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat verzonden briefpost niet bij de ontvanger is aangekomen. Hierover het volgende. Mijn excuses voor al het ervaren ongemak. Wanneer heeft u deze kaarten gepost Hoeveel zendingen zijn er - in uw geval - in totaliteit niet aangekomen En kan u aangeven waar (postcode en huisnummer) u deze kaarten hebt gepost Hiervoor kan u de Locatiewijzer gebruiken: https:www.postnl.nllocatiewijzer In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer de Groot, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 april 2018 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Groot,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door