Klacht: Fatburnultra detoxpillen niet besteld

op 07 maart 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik kreeg gisteren maandag 6 maart jl een email van FatBurnerUltra dat ik FatBurnerUltra pillen heb besteld. Ben me van geen kwaad bewust, afslankpillen, ik weeg 51,2 kg.
Ik heb gelijk een email gestuurd naar info@fatburnerultra.com dat ik die bestelling niet heb geplaatst, dat waarschijnlijk iemand anders dat wel heeft gedaan op mijn naam & adres .
Toen stond er ineens vanmiddag een mr van de pakketdienst voor de deur, met me stomme kop het pakketje aangenomen (me vriend bestel regelmatig op internet spullen uit China & dacht dat het voor hem was).
Eenmaal in de woonkamer zag ik mijn naam op het pakketje staan & dat het FatBurnerUltra pillen zijn.
Ik heb gelijk gebeld met FatBurnerUltra, me verhaal uitgelegd & mr zei dat het besteld is op mijn gegevens & hun niet kunnen zien dat iemand anders dit heeft besteld, kan de detox pillen retourneren maar wel aangetekend!
Is toch van de zotten dat ik moet betalen voor het retourneren van iets wat ik niet heb besteld!!!
Nu ben ik bang dat als ik het pakketje niet retourneer ik een aanmaaning krijg van Billink B.V. omdat ik de FatBurnerUltra pillen nog in huis heb & er niet voor heb betaald & niet geretourneerd.
Ben echt niet van plan om te betalen voor iets wat ikzelf niet heb besteld…:-(
Graag ontvang ik een bericht van u terug van dit schrijven.

Gratis retouren of dat ze zelf een oplossing vinden wat mij geen geld kost om die pillen terug te krijgen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 10:20 geantwoord

Beste Marian,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order door de webshop is geannuleerd, wij hebben verder geen openstaande facturen in ons systeem.
Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva