Klacht: fatburner ultra

op 30 juni 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik werd doorgelinkt naar facebook en zou een gratisproefpakket krijgen,totdat ik het pakketje kreeg met een factuur van 79 euro erbij.
en nu vervolgens ligt het bij een incasso bureau van cib en is het bedrag al 120 euro,ik ga het niet betalen

Gewenste Oplossing:

ik vindt dit erg dat ze je zo misleiden met een proefpakket wat dus helemaal niet gratis is maar even 79 kost.schandalig

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ilona,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Heeft op 02 augustus 2017 om 09:11 geantwoord

Wat kan hier aangedaan worden.ik ga geen 120 euro betalen.voor iets wat ik niet besteld heb..dreigen nu wel met een deurwaarder

Alle klachten die gemeld zijn door ilonaschaeffer