Klacht: Fatburner Ultra niet besteld

op 07 augustus 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik wordt gestalkd door Fatburner Ultra en een incasso bureau. Ik heb niets besteld nog ontvangen.

Wanneer ik niet meer lastig gevallen wordt door Billink of cib

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:02 geantwoord

Beste Suzan,

Billink is de betaalmethode welke is gebruikt bij je bestelling , voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Als de webshop na 5 werkdagen niet heeft gereageerd vernemen wij dat graag. De eerder gezonden e-mail kan je sturen naar info@billink.nl, wij nemen op dat moment contact op met de webshop.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Heeft op 11 augustus 2017 om 14:51 geantwoord

Dat is geen oplossing maar doorschuiven. Ik heb meerdere malen contact gehad met billink, FatburnerUltra en CIB Incasso. Vandaag weer een aanmaning. Niet te geloven dat dit kan. Even browsen op een pagina en dan ongevraagd spullen toesturen (die ik overigens niet heb) en vervolgens een incasso bureau. Standaard praktijk van FatBurnerUltra blijbaar. Google maar eens. Ik ben niet de enige.

Alle klachten die gemeld zijn door suzan polet