Klacht: fat burners

op 19 juli 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

fat burners zonder duidelijke afzender zonder duidelijke firma naam de firma schijn ook fatburner te heten,kortom onvindtbaar, niet zelf besteld, echter toch geleverd de fatburners werken niet ,ik wil ze terug sturen maar geen adres te vinden.

als ik zoals aangeboden goed werkende pillen heb wat ik opgestuurd heb gekregen is mogelijk iets anders , maar heeft totaal geen werking

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 19 juli 2017 om 09:12 geantwoord

Beste John,

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

De webshop is te bereiken via info@fatburnerultra.com
De retour policy staat vermeld om de website, de website is te bezoeken via http://fatburnerultra.com/nl/

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Heeft op 19 juli 2017 om 10:17 geantwoord

Afschuif systeem fat burnet site niet bereikbaar , wilt u deze klacht dan bij fatburner deponeren?

Alle klachten die gemeld zijn door vosjes52