Klacht: factuur zonder inlichtingen

op 28 september 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

ik krijg een factuurbedrag van 45.90 € te betalen zonder te weten waarvoor. Bij niet betaling zal er 40 € aan kosten worden bij gerekend.

Het gaat over de factuur 3WLS200003641 met factuurdatum 7/9/2017 van Weloveshops met telefoon 0900 2353 638 dat bij telefoneren niet zou bestaan
Ik heb deze factuur niet ontvangen en weet niet waarover het zou kunnen gaan.

Ik wil eerst een factuur met duidelijke gegevens over het product met een afrekening

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 28 september 2017 om 10:10 geantwoord

Beste Snamelab,

Per e-mail hebben we je zojuist alle informatie toegezonden omtrent de factuur. Het blijkt inderdaad dat het genoemde 0900-nummer vanuit België niet bereikbaar is. Via het telefoonnummer 025-880756 kun je wel contact opnemen met we webshop. Wij zullen dit aanpassen op onze facturen.

Wij hebben de factuur twee weken in de wacht gezet. Dat betekent dat je tot 12 oktober geen herinneringen van ons zult ontvangen. Mocht je nog vragen hebben over de bestelling, kun je hierover in de tussentijd contact opnemen met Weloveshops BV.

Team Billink

Heeft op 03 oktober 2017 om 23:19 geantwoord

de factuur van billinck vermeldt geen gegevens over het produkt enkel de prijs voor iets,
de echte factuur werd niet bezorgd (geen gegevens over het bedrag en de reden waarom , noch de bankrekening waarop gestort moet worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Snamelab