Klacht: Factuur zonder bevestiging lidmaatschap

op 15 augustus 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Gister gebeld door travelclubexpress met het verhaal dat ik een reis gewonnen zou hebben. Mooi aanbod maar toch een vreemd gevoel hierbij. De mw aan de telefoon verzekerde mij van een mooie actie maar gaf mij ook de bedenktermijn van 14 dagen. Smiddags toch besloten om er niet op in te gaan en direct gebeld met Debbie. Zij kon de actie niet annuleren omdat deze nog niet verwerkt zou zijn. Zij adviseerde mij om alles per mail door te geven. Dit direct gedaan. Vandaag een mail ontvangen met een bevestiging van het lidmaatschap en de factuur met automatische incasso. Hier direct per mail op gereageerd.
Vreemde gang van zaken. Ik eis dat mijn lidmaatschap geannuleerd wordt en er zeker geen kosten in rekening worden gebracht!

Kosteloze annulering van het niet bevestigde lidmaatschap

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 15 augustus 2017 om 09:20 geantwoord

Bedankt voor uw bericht.
Wat spijtig te horen dat u geen lid wilt worden van Travel Club Express.

Wij hebben uw lidmaatschap op 4-8-2017 geannuleerd.

Als u reeds het welkomstpakket heeft ontvangen hoeft u deze niet te retourneren maar kunt u het pakket vernietigen.
Mocht u onverhoopt toch een pakket ontvangen na uw annulering, kunt u deze als niet verzonden beschouwen.

Als er reeds een automatische incasso heeft plaatsgevonden dan wordt het bedrag binnen 5 werkdagen terug gestort op uw rekening.

Hopende u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben horen wij dat graag van u.

Joyce
Klantenservice Travel Club Express