Klacht: factuur voor abonnement

op 12 juli 2016 over Belvoordeel Nederland in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg een factuur van Belvoordeel over abonnementskosten van juni-augustus, maar ik zit gewoon nog bij KPN en heb daar al mijn telefoonabonnement betaald.
Volgends KPN is er niets aan de hand, maar Belvoordeel zegt dat ik nu bij hen zit?
Ik heb verder geen contract of iets anders ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer deze factuur (nr. 76879) gecrediteerd wordt en ik nooit meer iets te horen en te zien krijg van deze oplichters.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belvoordeel Nederland over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belvoordeel Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belvoordeel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belvoordeel Nederland

Heeft op 26 juli 2016 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw de Hooghe,

Wij zullen dit probleem met u oplossen en proberen hiervoor met u in contact te komen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u dubbele betaald, daar Belvoordeel Nederland juist een korting van 15 -50% biedt voor zakelijke telefoongebruikers!

Onze welgemeende excuses voor het ongemak, we vertrouwen in een goede afloop.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabine d Hooghe