Klacht: factuur van een bedrijf waar ik niks heb besteld

op 17 mei 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 10 mei kreeg ik een factuur van directpay dat ik een rekening open heb staan van 97,90 euro bij lux international. Ik heb van dat bedrijf vorig jaar een paar keer een aanmaning ontvangen over een product die ik besteld zou hebben. daar heb ik destijds gelijk achteraan gemaild dat ik niks heb besteld en dat ik ook niks heb ontvangen Ik heb het bedrijf gegoogeled en schrok van alle berichten. Ik was niet de enige waarvan ze geld wilden. de rekeningen zijn van mei en begin juni 2015. na een aantal mailwisselingen heb ik nooit meer iets gehoord tot aan vorige week.. vreemde gang van zaken lijkt mij

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat dit ophoudt en wil dit niet betalen. Ik heb niks besteld en ook niks ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 18 november 2016 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Directpay

4 maanden geleden - Geachte deze is aan u verzonden naar het e-mailadres wat op klacht.nl geregistreerd staat.

Alle klachten die gemeld zijn door Geertruida Melgers