Klacht: Factuur van 2,50

op 04 september 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

De fiets is gekocht voor vakantie en is nu 3 jaar oud met 2500km op de teller.

1e jaar; al direct de Computer stuk en kon de 5 weken in Frankrijk de fiets niet gebruiken.
2e jaar; weer de fietscomputer stuk, vocht in de fietscomputer nadat hij
3 maanden binnen had gestaan. Waarschijnlijk condens.
Door trombose in mijn been kon ik de fiets lange tijd 2015 niet gebruiken.
3e jaar; januari Spanje, gelijk de eerste week storing B11 in display. Twee maanden geen fiets kunnen gebruiken, en bij terugkomst bleek de motor stuk.
Gazelle reageerde gelijk dat de de garantie voorbij is, en na lang aandringen kreeg ik 25% korting op de motor van €1195 voor €900 Excl montage. Na veel heen en weer verwijten op Belcentrale Facebook €265 excl montage.
Maar wat heb ik daaraan als hij binnen een week weer stuk is.
Tweedehands is deze fiets overal rond de €900 te koop, met garantie?
Werkwijze ; Net zo lang repareren tot de Garantie voorbij is. Model in 2013 uit productie genomen vanwege vele problemen. Wetende dat de klanten met een kapotte fiets komen te zitten is dit model tm 2015 toch nog verkocht. Het regent van de klachten over Belcentrale die de toevoeging

Zoek op Google naar klachten of problemen en u vind er duizenden klachten. Binnen de garantie wordt het vervangen maar na de garantie beginnen de problemen, €500 voor accu, €75 voor display en €265-€1200 voor een elektromotor. In de Nederlandse wet staat dat dit product 5 tot 10 jaar goed dient te functioneren, maar daar heeft Gazelle lak aan. Omdat ik veel van deze klachten op de Gazelle Facebook pagina had gezet, ben ik dus van hun site verbannen. Deel dit bericht AUB.

nieuwe fiets

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 06 september 2018 om 13:32 geantwoord

Beste Sander,

Belcentrale zich niet vinden in de klachten die jij omschrijft. We hebben elkaar hierover net gesproken. Gelukkig hebben we samen een oplossing gevonden, (u hoeft geen €2,50 te betalen) en bent u weer tevreden. Belcentrale heeft de klacht dus met u opgelost. Wilt u mijn oplossing beoordelen?

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,