Klacht: Factuur sturen zonder een dienst te verlenen

op 28 april 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Een hypotheek aangevraagd en gelijk een factuur gestuurd een nota van € 2475,00 betaling binnen 90 dagen volgens de adviseur te betalen na een passende hypotheek de negen dagen waren om nog taal of teken van het bedrijf gehoord 2 x maal een mail gestuurd hoe het er voor staat geven een antwoord dat het nog in behandeling is en er nog geen passende party is gevonden.
Het bedrijf EDR Works.nl die de factuur heeft gestuurd begint te dreigen om de factuur na een incasso bureau te sturen en € 375,00 in rekening te brengen boven op de openstaande factuur dit noem ik een vorm van oplichting????

Ik ben pas tevreden als ik een credit nota krijg van dit bedrijf krijg.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van goedkopehypotheek.nl

5 maanden geleden - Beste heer Badart, Deze klacht staat hier dubbel. Vr. groet, de Directie

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:32 geantwoord

Geachte relatie,

Wij van Goedkopehypotheek.nl zijn verheugd te kunnen melden dat wij als uw adviseur en u als relatie inmiddels aan alle gestelde voorwaarden voor een oplossing hebben voldaan.
Er is in overleg tussen u en Goedkopetheek.nl overeenstemming bereikt over de oplossing.
Verdere details over deze oplossing zijn reeds bij u bekend.

Alle klachten die gemeld zijn door