Klacht: Factuur ontvangen zonder product te hebben besteld

op 21 juli 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kreeg producten over de post van Detox actief.nl boeit besteld daarna via de mail de factuur van billink.
Producten per direct retour gestuurd maar de factuur bleef actief.

Krijg geen reactie van Detox actief.nl alleen de mail je moet betalen. Ik laat het hier niet bij zitten en ben ook niet vanplan te betalen! Ik vindt het echt rond uit belachelijk dat dit in Nederland zo maar kan …..

Gewenste Oplossing:

Factuur hoort gecrediteerd te worden!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 21 juli 2017 om 11:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Roos,

Billink is de betaalmethode welke is gebruikt bij je bestelling.

Je geeft aan dat er al meerdere malen contact is opgenomen met de webshop maar hier geen reactie op is ontvangen.

Indien de webshop langer dan vijf werkdagen niet heeft gereageerd op de toegezonden e-mails ontvangen wij deze graag.
De e-mails welke zijn gestuurd kunnen naar info@billink.nl worden toegezonden, aan de hand van de e-mails nemen wij contact op met de webshop voor je.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Roos Boemaars