Klacht: Factuur ontvangen nav aanvraag gratis proefpakket

op 16 mei 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een proefpakket ontvangen en meteen de volgende dag een factuur ontvangen. Ik heb nooit een bevestiging ontvangen van de bestelling.

Gewenste Oplossing:

Bericht dat factuur ongedaan is gemaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marinka,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order op volledig betaald staat in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door marinkewinters