Klacht: Factuur incasso van juli 2009

op 18 april 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Heb een horecapand gehad op dit adres tot eind 2007. Deze factuur is van juli 2009. Toen was de horeca overgedragen aan de volgende eigenaar maar toch staat deze factuur volgens vesting finance op mijn naam wordt mij verteld. Heb meerdere malen geprobeerd telefonisch en via mail om verduidelijking te verkrijgen maar zonder succes er wordt alleen steeds gezegd staat op u naam dus betalen

Als incasso wordt verwijdert en bij rechtmatige verschuldigde verhaald wordt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Fendy

6 maanden geleden - Klacht niet in behandeling genomen. Is de makkelijkste weg voor ze.

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 25 april 2017 om 17:46 geantwoord

Goedemiddag heer Netten,

Uw klacht werd wel degelijk in behandeling genomen. De zaak is uitgezocht en er werd vandaag, 25 april 2017, per mail aan u beantwoord. Bij de overdracht van uw bedrijf heeft u niet het KPN contract overgedragen. Dat gebeurt niet automatisch. Omdat u verzuimde dit te regelen blijft u daarom verantwoordelijk voor de consequenties daarvan. Inmiddels hebben onze medewerkers, op uw verzoek, nog de onderliggende factuur bij KPN opgevraagd. Deze wordt u nog toegezonden.

Wij gaan ervan uit dat uw klacht hiermede tot tevredenheid werd opgelost.

Klachtenmanager
P. van der Pas

Alle klachten die gemeld zijn door Fendy