Klacht: Factuur gekregen maar wil er van af.

op 21 mei 2021 over bedrijvenpagina.nl in de categorie Online Gidsen

Ik ben toen ik net begonnen ben als zzp’er gebeld door bedrijven pagina.nl. Ze hadden een mooi praatje en voor ik het wist had ik een abonnement voor een jaar. Er is mij de vraag gesteld of ik mijn abonnement naar 1 jaar automatisch wil laten verlengen. Daarop heb ik geantwoord dat ik dat niet wil en dat ik eerst dit jaar wilde afwachten. Vervolgens vertelde ze mij omdat ik twijfelde, dat ik als ik niet te vreden was nog een jaar gratis op hun site zou staan zonder extra kosten. Ik heb de eerste factuur van € 181,50 betaald. Nu een jaar later krijg ik zomaar uit het niets een nieuwe factuur voor nog eens een jaar abonnement. Ik heb vervolgens een mail naar hen gestuurd om uitleg maar ik krijg alleen als antwoord dat ik het op had moeten zeggen. Ik ben ook helemaal niet tevreden want ik heb niks gekregen voor mijn geld. Ik heb deze factuur nu nog niet betaald en het bedrag is inmiddels verhoogd naar € 199.00. en ze dreigen met een incasso bureau genaamd Snijder. Ik wil hier vanaf zonder nog meer geld weg te gooien.

Ik wil geen facturen en geen telefoontjes meer. Ik wil gewoon mijn geld terug en deze factuur moet verwijderd worden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar bedrijvenpagina.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Belle Coiffure