Klacht: factuur gekregen 59.95 niets besteld en ontvangen

op 06 april 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg op postdatum 27-3-17 een factuur van Billink met als referentie Sanupura BV Amsterdam.

Ik heb niets ontvangen en niets besteld. Maar Billink stuurt mij wel op 27-3 postdatum een factuur naar Belgie met factuurdatum 20-3-17 om binnen 14 dagen te betalen.

1. ik heb niets besteld
2. ik heb niets gekregen

Wat moet ik doen? heb al mail gestuurd en brief

Gewenste Oplossing:

Graag creditnota want heb niets besteld en moet ook niet van Sanupura BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 12 juli 2017 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Michel,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order door de webshop is geannuleerd, wij hebben verder geen openstaande facturen in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Mitch66