Klacht: factuur betaald toch afgesloten

op 29 september 2011 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

ik heb op 13 september een sms gehad dat ze niet automatisch konden incasseren en of ik binnen 5 werkdagen wilde betalen. ik heb op de 15e gelijk betaald met een spoedopdracht omdat ik weet dat ze snel zijn met afsluiten!!!! ik de 23ste (sept) een sms dat ik nog niet had betaald en of ik dat binnen 24 uur wilde doen anders werd ik afgesloten.. Ik dacht nou het zal wel mekaar gekruist hebben. nu kreeg ik gister de 26ste een sms dat ik afgesloten word .. ik weer bellen. en kreeg te horen dat het om de rekening gaat die ik de 15e allang had betaald.. ik moet een betaalbewijs mailen voor de 3e keer want het al eens eerder gebeurd. ik dacht bel vandaag gewoon weer. En dan krijg je als antwoord ja het is in behandeling..Ik vind dit gewoon absurt dat ze zo laks met betalingen omgaan. de klant is gewoon de dupe!! ik ben het echt spuugzat met simpel.. elke keer hetzelfde gezeik!!

Gewenste oplossing

moet gewoon aangesloten worden terwijl ik betaald heb. en ze kunnen ook een brief sturen als ze niet kunnen incasseren of iets.. en niet gelijk afsluiten

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door seilenna26