Klacht: Factuur annulering .Retour product

op 13 juni 2016 over Sacha in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is een opvolging van mijn vorige klacht wat nog niet is opgelost.

Ik ontving deze mail 2 weken geleden van Sacha ( zie onderstaand)
Maar tot op heden blijf ik betaalherinneringen ontvangen.
Vandaag ontving ik de 2de herinnering.

Wanneer houd dit nu eens op????
Heb al weer een aantal keer gemaild met Sacha, maar ontvang NOOIT antwoord.
Ben er dan ook helemaal klaar mee.
Komen ze met een belachelijke 20 % korting op de volgende bestelling….Geen haar op mijn kop die eraan denkt om daar nog ooit iets te bestellen.
————————————————————————–
Beste Sandra,

Excuses dat alles zo mis is gegaan met uw bestelling.
We zien dat uw bestelling retour is gekomen en zullen deze dan ook terugboeken.
We hadden inderdaad enige problemen met het systeem en helaas ondervond u daar de problemen van.
Order 2463721552469 is retour geboekt dus deze Afterpay rekening komt te vervallen.

Wij vinden het erg vervelend dat deze situatie zich heeft voorgedaan en daarom willen we u hiervoor een kortingscode aanbieden voor uw volgende order van 20%.

U kunt hiervoor de volgende code gebruiken: 3222911317269

We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn!

Met vriendelijke groet,
Salutations distinguées,
Mit freundlichen Grüßen,

Loes

Gewenste Oplossing:

Zodra ik geen betalingsherinnering meer krijg...
En als dit nu eindelijk een correct word afgehandeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sacha over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra