Klacht: factuur

Verzonden: vrijdag 4 augustus 2017 13:35
Aan: info@billink.nl
Onderwerp: Re: Factuur Natucap

Goedemiddag,

Hedenmorgen uw factuur ontvangen.

Het valt mij op dat u in uw e-mail verzoekt het bedrag binnen 14 dagen van de factuurdatum 29-07-2017 over te maken, dus voor 12 augustus 2017.

Als bijlage op de factuur (datum 04-08-2017) staat:
Wij verzoeken u het openstaande bedrag voor 18 augustus 2017 over te maken.
U werkt dus met twee verschillende datums en is dit dus niet juist.

Ook heb ik voor de op dinsdag, 1 augustus 2017 geleverde artikelen, vermeld op de factuur, 10 dagen gratis. Ook hiermee houdt u geen rekening en is dus niet juist.

Ik vind dat het tijd wordt dat jullie praktijken (zie klachten op internet) maar is moeten stoppen en zal aan alle instanties hiervan melding maken t.w. ACM/KLACHT.NL/OPGELICHT.NL

Graag ontvang ik van u een waterdichte onderbouwde reactie binnen 5 werkdagen.

Vriendelijke groet,

André van Meeteren
Zwartewaterland 9
7711 VD Nieuwleusen

Als de betalingstermijn wordt: 14 dagen na 15 augustus 2017
De leveringsdatum is 1 augustus 2017.
Wanneer er alleen maar getest wordt, dient de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te worden geretourneerd.
Dus 1 en 14 is 15 augustus 2017.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:11 geantwoord

Beste André,

Billink is de betaalmethode welke is gebruikt bij je bestelling , voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Heeft op 11 augustus 2017 om 12:59 geantwoord

Dit is altijd maar hun oplossing met een standaard verhaal.
Het gaat hier echter over hun incasso van de factuur en niet over de bestelling en de desbetreffende webshop.

Alle klachten die gemeld zijn door Andre van Meeteren