Klacht: Factuur

op 10 augustus 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ook het pakketje ( ongeopend!)teruggestuurd naar Detoxactief, en heb dit ook al meerdere malen aan Billink aangegeven. Maar ik blijf aanmaningen ontvangen. Ik heb geprobeerd te bellen naar het nummer bovenaan de factuur. Dit nummer is niet in gebruik. Heel vreemd allemaal, maar ik betaal helemaal niets

Gewenste Oplossing:

Als bovenstaande wordt opgelost, dmv van creditering factuur 1DFX21037

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Gerlanda,

Billink is de betaalmethode welke is gebruikt bij je bestelling , voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Gerlan6