Klacht: Factuur

Hallo,

Bijdeze heb ik gisteren Mucle ExtremeXXL
Binnen gekregen .
Ik heb hier voor geen opdracht voor gegeven/bet.
Heb alleen gegevens ingevuld om te kijken wat de kosten waren.

Helaas kan ik de factuur niet bij de bijlagen verzenden
Factuur nr 39401387662
Hoe kan ik deze retour sturen?

Mvg Dave Verhoeven

Email adress van jullie is niet geldig ???

Hoop bijdeze reactie te krijgen om dit product retour te sturen
Mvg Dave Verhoeven

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

4 weken geleden - Geachte Dave Verhoeven, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie. Wegens technische problemen konden wij helaas niet eerder op uw bericht reageren. Wij constateren dat u het product met factuurnummer 401387662 betaald heeft. Omdat er bij de bestelling een aanmelding voor een abonnement is aangemaakt, zijn u 2 vervolgbestellingen toegezonden: factuurnummer 401409025 (naar u verzonden op 26 juni 2017) factuurnummer 401414290 (naar u verzonden op 17 juli 2017) Het abonnement is per direct door ons stopgezet. Wij adviseren u het product met factuurnummer 401414290 te weigeren, indien u het wordt aangeboden. Het product met factuurnummer 401409025 kunt u behouden. U hoeft hiervoor niet te betalen. Onze klantenservice stuurt u hiervan een bevestiging. Het e-mailadres dat op onze facturen staat vermeld is nl@muscleextremexxl.com. Kunt u ons aangeven via welk e-mailadres u onze klantenservice heeft getracht te bereiken? Wij kijken uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door Dave Verhoeven