Klacht: factuur

op 21 april 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht pip123

7 maanden geleden - Ga het terug sturen maar waar moet ik het naar toe sturen ...........Ga ik geen 100 euro betalen slik het nu een week helpt toch niet

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 25 april 2017 om 12:31 geantwoord

Beste Gerda Geervliet,

Wat vervelend dat u onze aanbieding niet goed heeft begrepen. U krijgt een kuur van 30 dagen en met onze unieke aanbieding mag u dit 10 hele dagen uittesten.

Geef de kuur altijd even de tijd. Je kunt veel over de producten opzoeken en Forskolin is een natuurlijke stof die bewezen heeft de stofwisseling van het menselijk lichaam te kunnen doen veranderen.
Vooral in combinatie met Detox+ zal dit proces nog meer versnellen. Dit heeft meerdere positieve effecten waaronder:

Verbrandt vetreserves
Voorkomt vetopname
Verbetert de stofwisseling
Reduceert het hongergevoel
Zorgt voor een geluksgevoel
Geeft je meer energie

De kuur werkt het beste wanneer het wordt opgenomen in de spijsvertering. Daarom raden we je aan om 30 minuten na het innemen wel wat te eten.
Je neemt van elk 2 capsules (totaal 4 per dag) en dat is een perfecte dosering die er voor zorgt dat het zijn vruchten af zal werpen.

Deze gehele uitleg staat ook op de website waar u heeft besteld, hier heeft u nogmaals de links:

Helaas bent u al buiten uw retour-periode waardoor u helaas niet meer kunt retourneren.

Wat wij willen aanbieden omdat u onze unieke actie helaas verkeerd heeft begrepen een korting van 25 procent op het gehele aankoopbedrag.

Wij wachten uw reactie af.

Laura
Bralex Webshops B.V.

Heeft op 26 april 2017 om 07:33 geantwoord

Sorry maar heb maandag alles teruggestuurd.

Bericht van Bralex

7 maanden geleden - Beste, Wij zien uw pakket tegemoet en de afdeling 'Retouren' zal dit verder administratief afhandelen. U krijgt vanzelf een e-mail met de uitkomst van de administratieve afhandeling van uw retour pakket. Een vriendelijke groet, Laura

Alle klachten die gemeld zijn door pip123