Klacht: Factuur 100.-

op 30 januari 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

“EEN GEWAARSCHUWD MENS TELT VOOR TWEE”……,,

Aanbieding Forskolin in de Telegraaf:
“Probeer deze afslankpillen gratis”.
Donderdag heb ik ze besteld, keurig vrijdag in huis maar op Maandag een factuur van € 100.-!!

Bij nader inzien blijkt nu dat er heel veel klachten zijn!! PAS OOK OP met telefoneren. Deze kosten kunnen hoog oplopen. WAT TE DOEN??

Wanneer ik de kans heb gekregen de pillen te gebruiken. Wanneer deze pillen werken is het normaal dat deze worden voldaan maar niet na 2 dagen!! Ook lees ik dat er vele mensen zijn die de pillen hebben geretourneerd en toch herinneringen krijgen gestuurd tot incassobureau toe. Dit is beslist geen reclame voor Uw bedrijf.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 27 februari 2017 om 16:27 geantwoord

Geachte Pietertje van Loon,

Ten allereerste excuses voor het te laat reageren op uw klacht. Wij zijn nog maar net online om klacht.nl waardoor wij nu pas uw klacht onder ogen zien en gelijk reageren.

Op onze website staat heel duidelijk vermeld wat de voorwaarden zijn omtrent Forskolin Naturals & Detox + Wij gaan er wel vanuit dat al onze klanten het retourbeleid en de algemene voorwaarden lezen aangezien u er wel mee akkoord gaat ten tijde van uw bestelling. Echter is dit al eens besproken.

Onze klantenservice heeft inderdaad een tarief per minuut, echter kan iedereen beslissen om of een e-mail te sturen of te bellen. Ook dit staat heel duidelijk vermeld op onze website.

Wij hebben al een oplossing geboden, uw factuur is namelijk geannuleerd uit coulance.

Wij hopen dat u de klacht wilt sluiten, omdat uw klacht eigenlijk al is opgelost.

Laura
Bralex Webshops B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Piti