Klacht: Facturen opvragen niet mogelijk?

op 07 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

via facebook zegt de klantenservice van DHL parcel / DHL for you dat zij de facturen niet meer kunnen opvragen omdat het systeem buiten werking is. administratie hoort 7 jaar bewaard te worden dus dit moet wel mogelijk zijn.

graag de facturen doormailen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 07 juli 2017 om 13:36 geantwoord

Beste Danny,

Bedankt voor het melden van uw klacht. De oude applicatie, DHL For You, waar u deze labels in gemaakt heeft, is buiten werking. Hierdoor is het, hoe vervelend dan ook, echt niet meer mogelijk deze facturen op te vragen. Begin mei is hierover ook een e-mail uitgestuurd naar alle accounthouders met het verzoek deze facturen voor een bepaalde datum op te slaan omdat ze daarna niet meer zijn in te zien. Mijn excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan, hier is helaas geen mogelijkheid voor.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht dannynetten

4 maanden geleden - deze facturen horen toch gewoon bij de administratie te liggen? hoe doen jullie dit met een controle van bijvoorbeeld de belastingdienst? dan moet je toch ook alle facturen tevoorschijn halen?

Heeft op 07 juli 2017 om 16:53 geantwoord

dit is geen oplossing voor mijn klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door dannynetten