Klacht: Facturen niet betaald door (nabestaanden desk) ABN

op 17 augustus 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

Na overlijden van mijn vader was de rekening geblokkeerd en moest ik alle nodige facturen inleveren zodat de bank ze kon betalen. De facturen heb ik steeds ingeleverd maar zijn door ABN niet netjes betaald waardoor er deurwaarders kosten zijn. Dit is overigens niet het enige wat fout is gegaan bij dr ABN ook bij het openstellen van de rekening moest ik een paar keer terug voordat alle benodigde documenten goed werden geregistreerd. Niet wetende dat ze dus in de tussentijd de facturen ook hebben laten liggen. Overigens heb ik vandaag ook 2x 15m aan de lijn gewacht bij de nabestaanden desk. Geen antwoord dan u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.

Dat de extra kosten die opgelegd zijn door de deurwaarder door de ABN worden voldaan. De nodige extra bezoeken naar het pand en de hoofdpijn, door de zeer slordige afwikkeling kan helaas niets meer aan gedaan worden .

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

4 maanden geleden - Beste KHABO, Fijn dat ik je net telefonisch heb gesproken en we de situatie hebben kunnen doornemen. Ik heb inmiddels opnieuw contact gehad met de klachtenafdeling van de Nabestaanden Desk en zij zorgen alsnog dat het in orde komt met de betaling. Je kan dit zelf ook in de gaten houden door met de betreffende rekening in te loggen op Internetn Bankieren. Als je me nog wilt laten weten wat de kosten van de deurwaarder zijn, ga ik daar ook nog mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Bericht van ABN AMRO

4 maanden geleden - Beste KHABO, Op 3 augustus heeft mijn collega Elvira gevraagd of je nog kunt laten weten wat de kosten van de deurwaarder zijn. Hierop hebben we nog geen reactie ontvangen. Heb je deze kosten al duidelijk voor ons? Met vriendelijke groet, Janwalter ABN AMRO Webcare

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 03 september 2018 om 09:37 geantwoord

Helaas hebben wij geen reactie meer ontvangen op onze berichten. Via dit forum sluiten we daarom de klacht. Uiteraard horen we het graag als er nog vragen zijn. Via WhatsApp zijn we bereikbaar op 0613660024 en telefonisch op 0900-0024. Natuurlijk is het ook mogelijk om een nieuw bericht te sturen via dit forum.

Alle klachten die gemeld zijn door K. K