Klacht: Facturatie klopt niet

op 11 juli 2017 over CDC tandzorg in de categorie Tandartsen

Fac

Op 8 maart behandeling begonnen, begroting plan gekregen, nu zijn we antaal manden verder en ik moest terugkomen voor definitieve prothese te passen en ik werd door cdc gebeld en kreeg te horen dat ik een bedrag van 300 € moet betalen vooruit..??? Betaling loopt al via uw nota en verzekering heeft al betaald ( heb aanvoelende tandarts verzekering..??)...na die gesprek heb besloten om begrotingsplan nogmaals te bekijken en grote verbazing ; de aantal getrokken tanden klopte niet, en er stond ook een bedrag voor gecorrigeerde kaak ??? Dat is helemaal niet gebeurd, vervolgens de extra kosten voor moeilijk uittrekbare tanden en kiezen !!! belachelijk ik had parodontitis, dus er waren alle tanden en kiezen los !!!
Ik schrijf dat in de hoop dat hierme wordt iets gedaan, en mijn volgende stap is bij de verzekering melden en informeren.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CDC tandzorg over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CDC tandzorg in behandeling genomen

Bericht van CDC tandzorg

4 maanden geleden - Beste Cliënt, Er wordt spoedig contact met u gezocht zodat wij deze klacht inhoudelijk met u kunnen doornemen. CDC Complete Tandzorg

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CDC tandzorg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CDC tandzorg

Heeft op 21 november 2017 om 17:14 geantwoord

Geachte mevrouw Korac,

Wij betreuren het dat u ontevreden bent over de behandeling en betalingen bij de praktijk. Wij vinden het erg belangrijk om onze zorg en kwaliteit te verbeteren en om klachten te voorkomen. Goede communicatie is daarin erg belangrijk.
Graag verhelpen wij uw klacht en komen wij in persoonlijk contact met u, hiervoor is reeds een email gestuurd.

CDC Complete Tandzorg

Heeft op 21 november 2017 om 19:49 geantwoord

Er is nooit een email gestuurd..!!

Bericht van CDC tandzorg

1 maand geleden - Geachte mevrouw Korac, Onze excuses als u deze email niet heeft ontvangen,mogelijk is het email adres in de administratie niet meer up-to-date. Graag wil ik u vragen om uw klacht per email te sturen naar cs@cdctandzorg.nl Wij zullen dan uiteraard de klacht met u doornemen. CDC Complete Tandzorg

Alle klachten die gemeld zijn door Arivle