Klacht: Facturatie klopt niet

op 11 juli 2017 over CDC tandzorg in de categorie Tandartsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fac

Gewenste Oplossing:

Op 8 maart behandeling begonnen, begroting plan gekregen, nu zijn we antaal manden verder en ik moest terugkomen voor definitieve prothese te passen en ik werd door cdc gebeld en kreeg te horen dat ik een bedrag van 300 € moet betalen vooruit..??? Betaling loopt al via uw nota en verzekering heeft al betaald ( heb aanvoelende tandarts verzekering..??)...na die gesprek heb besloten om begrotingsplan nogmaals te bekijken en grote verbazing ; de aantal getrokken tanden klopte niet, en er stond ook een bedrag voor gecorrigeerde kaak ??? Dat is helemaal niet gebeurd, vervolgens de extra kosten voor moeilijk uittrekbare tanden en kiezen !!! belachelijk ik had parodontitis, dus er waren alle tanden en kiezen los !!!
Ik schrijf dat in de hoop dat hierme wordt iets gedaan, en mijn volgende stap is bij de verzekering melden en informeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar CDC tandzorg over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Arivle