Klacht: Ongevraagde box en rekening

kaya333 op 01 juni 2024 over Factor Meals in de categorie Algemeen

Ik had 3 weken voor er opeens een bezorging plaatsvond een abonnement bij hen genomen omdat ik 40% korting zou krijgen. Na alles ingevuld te hebben verdween de korting. Ik heb toen binnen enkele minuten het abonnement weer gedeactiveerd en hier heb ik bevestiging van gekregen per mail. Nu is er opeens toch een box bezorgd (voor mijn deur gezet dus niet eens aangenomen!) en het volle bedrag afgeschreven. Ik heb dit toen teruggeboekt. Het kan niet dat als ik gelijk binnen enkele minuten mijn account deactiveer omdat opeens een beloofde korting wegvalt, ik te laat ben om een box te voorkomen 3 weken later. Ik heb dit via bericht op Instagram aangegevrn (wat zij aangeven als hun klantenservice). Dit is inmiddels 4 hele maanden geleden en het is nooit gelezen of beantwoord. Nu krijg ik opeens per sms weer een herinnering van betaling, welke ik uiteraard niet zal betalen. Kunnen jullie mij met rust laten?

Het onterechte bedrag kwijtschelden en mijn contactgegevens verwijderen uit hun bestand.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Factor Meals

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Factor Meals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kaya333