Klacht: face book credits verdwenen.

op 22 juli 2012 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van MOLLIE BV

5 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw pipo de clown, Als u het gekochte product 2 maal heeft betaalt maar slechts 1 keer heeft ontvangen dan zijn wij genoodzaakt om u te verwijzen naar de support van Facebook. Wij zijn geen eigenaar van het geld en daarom ook niet bevoegd en in staat om het bedrag te retourneren. Echter als u contact opneemt met het bedrijf en eventueel een kopie van uw afschrift mee stuurt zijn zij verplicht het geld aan u te retourneren. Zie hieronder de contact gegevens: http://ultimatepay.custhelp.com customersupport@ultimatepay.com +18777036339 Met vriendelijke groet, Mollie B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MOLLIE BV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MOLLIE BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MOLLIE BV

Heeft op 16 augustus 2012 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

contact gegevens door gegeven van de betreffende partij.

Alle klachten die gemeld zijn door pipo de clown