Klacht: verdonkermaand

op 05 maart 2011 over Extremediscount in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

te goed van vertrouwen! Op 19/nov./2010 bracht ik een full hd led tv voor reparatie.
( wat ik nog niet wist was dat extreem 15/nov. al op zijn rug1 lag ), een jonge knul hielp mij, hij zij het is een beetje rommelig want we zijn aan het verbouwen, niets over hoe de zaken er voor stonden.
de computers waren in storing, maar hij zou de gegevens wel
noteren en bericht sturen als de tv klaar was.
Ik met mijn stomme kop vraag niet om een kopie, en bel na een week of 3 om te informeren hoe het met de tv staat.
Geen gehoor dus, op het internet naar de site gezocht, en ja hoor ze waren uit de lucht.
Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld, maar er word gewoon bij extreem gezegd, U heeft nooit een tv voor reparatie bij ons aangeboden.
Ik ben dus voor euro 285.95 getild

Gewenste oplossing

MIJN TV TERUG

Alle klachten die gemeld zijn door boxers