Klacht: Oplichting door Extremediscount

op 30 juli 2010 over Extremediscount in de categorie Deal-Sites

Op 15-04-2010 een koelkast besteld en direct 1489 euro betaald .Op 20-04 een mail gekregen dat er een lichte vertraging was maar dat het binnen de 5 dagen zou opgelost zijn.Op 19-05-2010 een mail gekregen dat het toestel niet leverbaar is met mogelijkheid tot annuleren order . Order geannuleerd en terugstorting geld gevraagd .Op 20-05-2010 mail gekregen met de vraag om onze bankgegevens .Mail terug gekregen dat alles in goede orde ontvangen was en binnen de 30 dagen alles zou terug gestort worden . HELAAS .Meermaals telefonisch contact gehad en gemaild met de vraag naar de storting .Op 30-06-2010 een mail gekregen dat vrijdag 02-07-2010 alles zou terug gestort zijn . Weer een loze belofte .Op 26-07-2010 mail ontvangen dat ze problemen hebben met hun boekhouding . Als ik de andere klachten lees blijkt dat bedrijf wel heel veel problemen met zijn boekhouding te hebben .Op 27-07-2010 mr Van Zundert gebeld en hij zou het zaakje direct in orde maken en bevestigen per mail . HELAAS weer niets gebeurd .Geen mail en geen geld. Ben het nu grondig beu , naar onze advocaat gestapt en heb hun aangetekend in gebreke gesteld . Onze advocaat zal een claim opmaken met alle kosten en dagvaarding .

Gewenste oplossing

onmiddelijke terugbetaling zonder smoezen

Alle klachten die gemeld zijn door FSR