Klacht: Niet geleverd

op 26 december 2010 over Extremediscount in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben eind september (03-09-2010) via hun webshop een product besteld bij Extreme Discount. Het bedrag van 50 euro hebben wij per iDeal betaald. Een week later (06-10) werd door Extreme Discount bevestigd dat het gevraagde product op voorraad was en dat de bestelling in hun administratie was opgenomen. Een dag later echter krijgen we een mail waaruit blijkt dat het product niet meer geleverd kon worden. Wij hebben toen aangegeven dat we ons geld terug wilden hebben. Extreme Discount gaf een dag later (08-10) per mail aan dat de annulering was ontvangen en dat er binnen 30 dagen wordt gecrediteerd.

Begin december hadden we ons geld nog niet terug. Na een herinneringsmail van onze kant kregen we een mail retour waarin Extreme Discount aangaf dat ze in betalingsonmacht verkeerden. Tot op heden hebben we nog ons geld niet teruggestort gekregen.

Gewenste oplossing

We willen ons geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door RulzAxes