Klacht: Extremediscount.nl

op 24 maart 2010 over Extremediscount in de categorie Deal-Sites

Omschrijving klacht

9 februari, via de webwikel Extremediscount.nl, bestelde ik een blu ray speleer Sony BDP-S360. ik betaalde onmiddelijk het bedrag door de bankoverschrijving. Volgens de website zou het artikel leverbaar binnen 2 tot 3 werkdagen moeten zijn. 15 februari, ontving ik een e-mail van de webwinkel dat binnen 3 tot 5 werkdagen het geleverd zal zijn. 19 februari, ontving ik een email: helaas zit ere en lichte vertraging op uw bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. We verwachten nu over 2 tot 4 werkdagen bij u te kunnen leveren. 24 februari, ontving ik een annuleringsbevestinging + creditering mail: Uw annulering is in goede orde ontvangen en verwerkt. Mits u betaald heeft, wordt de betaling binnen 10 tot 12 werkdagen teruggestort. Tot 3 maart ontving ik om het even wat niet zodat verzond ik een email en kreeg ik een reactie: Onze excuses voor de langere duur m.b.t. crediteren. Vanwege persoonlijke omstandigheden van de boekhouder duurt het helaas langer dan normaal. Het bedrag wordt zo spoedig mogelijk aan u gecrediteerd. Onze boekhouder neemt het met de eerstvolgende keer mee. Maandag 08 maart, telefoneerde ik de klantendienst, informeerde de persoon op telefoon me, zal het geld op de komende woensdag (10 van Maart) worden verzonden. Tot 16 maart ontving ik geen geld in mijn rekening en opnieuw verzonden een email, kreeg ik nog een reactie: Vreemd dat het bedrag nog niet op uw rekening staat. Ik zet uw bericht door naar onze boekhouder zodat deze het kan nakijken. Wellicht dat er iets mis is gegaan. U krijgt bericht zodra het bedrag aan u gecrediteerd is. Ondertussen telefoneerde ik opnieuw aan de klantendienst en de vertelde persoon op telefoon zal hij een nota voor de boekhouder voor het verzenden van het geld houden. 18 maart, ontving hun laatste reactie: Het bedrag wordt zo spoedig mogelijk aan u gecrediteerd. Een creditnota ontvangt u niet, dit is enkel in het geval als een order al eens verzonden is. Zodra ik een email naar de zaak voerder Tom van zundert voor informatie verzond en noodzakelijke maatregelen maar nog niet om het even welke reactie ontving! Tot 22 ontving maart geen geld op mijn rekening, telefoneerde aan de klantendienst, was de persoon op de telefoon helemaal niet vriendschappelijk en weigerde om me om het even welke informatie te geven. Nog ik op het te ontvangen geld wacht! Tot nu is geen geld verzonden naar mijn rekening.

Gewenste oplossing

Zo spoedig mogelijk zou het geld voor mijn rekening moeten zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door mykie