Klacht: extreem gevaarlijk rijgedrag chauffeur

op 13 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

vandaag rond 12:35 uur reed ik vanuit Hilversum de A27 op. Vanwege hagel en natte sneeuwval met 80 km/uur (daar mag nu tijdelijk 90/p.u gereden worden vanwege wegwerkzaamheden) kenteken OP-03-XY van Post NL zat gevaarlijk dicht achter mij te dringen. Ik heb alarmlicht aan gedaan als waarschuwing neem afstand. Daarop ging chauffeur bijna bumper aan bumper rijden. Ik heb even op mijn rem getrapt als waarschuwing, dit resulteerde in bijna tegen mij aan te gaan rijden. Ik ben ontzettend boos over het onbeschofte levensgevaarlijk gedrag van uw chauffeur.

Wanneer uw chauffeur wordt aangesproken op levensgevaarlijk rijgedrag !!!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 februari 2018 om 13:35 geantwoord

Geachte mevrouw Flink,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het bijzonder kwalijk om te vernemen dat één van onze chauffeurs dergelijk rijgedrag heeft vertoond. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Uw klacht is doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling en zal worden besproken met de verantwoordelijke medewerker. Indien nodig zullen er passende maatregelen worden genomen. Nogmaals mijn excuses voor het (rij)gedrag en de overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Gera Flink