Klacht: Extra kosten in Nederland

op 26 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de maand september ben ik een aantal keer naar Zeddam geweest. Omdat de “sterke” Duitse zendmast het netwerk heeft overgenomen heb ik extra data kosten gemaakt , terwijl ik gewoon in Nederland was!!!
Het is natuurlijk idioot dat je in Nederland op een buitenlands netwerk zit. Hiermee pakt Vodafone natuurlijk erg veel extra inkomsten!

Gewenste Oplossing:

Indien mijn extra kosten worden terug gestort!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 08 november 2011 om 18:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vodafone Webcare heeft de klant info gegeven.

Heeft op 08 november 2011 om 19:38 geantwoord

Ze geven aan dat ik niet automatisch mijn netwerk moet aanvinken, maar handmatig. Hoe moet ik dit van tevoren weten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Hidde_bos