Klacht: Extra kosten door DHL!!,Klacht na klacht. Er word niets mee gedaan!

op 13 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb belangrijke medicatie en bijvoeding + zuurstoffilter voor mijn slaapapneu apparaat besteld bij www.drogisterij.net. Deze zou maandag(gisteren) geleverd worden door DHL. Gisteren heel de dag tevergeefs gewacht op DHL. Kwam niet opdagen en uit het niets verscheen er een update op de site met de opmerking dat ik niet thuis was. DHL gaat het morgen (vandaag dus) weer proberen. Ik heb gelijk gebeld met DHL en verteld dat ik thuis was en op mijn medicatie en zuurstoffilter wacht. De belheer kon niets meer voor mij betekenen. Hij vond het vervelend dat de chauffeur niet is langs geweest. Waardeloze service!! Maar goed, ik ben naar de apotheek geweest en medicatie gekocht omdat het nodig is en omdat DHL waardeloos is en mijn pakket gewoon niet geleverd is. DHL mijn medicatie is maar beperkt houdbaar en omdat jullie te laat of niet gaan leveren heb ik nu dubbele kosten gemaakt! Goed vandaag heb ik dus ook weer this gewacht op DHL omdat ze me dat gisteren voorgelogen / beloofd hebben. En alweer heeft DHL niets gedaan. Niet langsgeweest! Ben briefje in de bus niks. En ALWEER stond er op de site van DHL dat ik niet thuis was.. Wat een leugenaars! Ik heb alweer DHL gebeld en mijn klacht uitgelegd. De beldame kon niks betekenen voor mij. Ook al was de noodzaak hoog wegens de zuurstof filter. Wat ook leuk is, is dat ze kon zien dat de chauffeur geen scanner bij had en dat er waarschijnlijk wel meer mis was gegaan die dag op die route. Wat interesseert mij dat nou? Ik wil mijn pakket waar ik allang voor heb betaald.
Ik heb dus begrepen dat DHL niets doet met de klachten. Leuk voor hun maar voor mij minder aangezien ik vandaag maar ook de zuurstoffilter zelf maar gaan kopen in Breda omdat het nodig is.
Conclusie : Door de leugens van DHL heb ik nu een pakje medicijnen die ik weg kan gooien wegens houdbaarheid en ik heb even in de sneeuw 2 uur heen en weer gereden om alsnog mijn zuurstoffilter te kopen. Ook weer extra kosten dus.

Voortaan zal ik bij iedere bestelling die ik online wil plaatsen eerst kijken naar transporteur. Als dat DHL is plaats ik daar ook geen bestelling en zal ik die betreffende webwinkel ook direct mailen dat ik niet bij ze bestel OMDAT ze met DHL werken. Jullie kunnen nog heel veel leren van postnl.

Waardeloze, liegende , onbetrouwbaar bedrijf die mij alleen maar méér geld en tijd heeft gekost! Door DHL zal ik ook niet meer bestellen bij drogisterij.net

Als DHL tezamen met zijn leugenaars gewoon verdwijnt van de aardbodem. Troep bedrijf!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 december 2017 om 14:17 geantwoord

Heeft op 13 december 2017 om 14:48 geantwoord

Inmiddels heb ik de zender van het pakket ook gemaild met link van deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Natalia Lucyszyn