Klacht: Extra kosten bagage

op 03 oktober 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Wij hadden samen (op naam AR Tiedemann) een koffer van 20 kg geboekt (Malaga R’dam), en zeer perkte handbagage, namelijk 1 laptoptas voor mijn man en een klein gebreid handtasje voor mijzelf minder dan 1 kilo (zie foto). Bij de counter bleek dat de koffer 22 kilo woog. Wij hadden geen weegschaal gebruikt, dat is dom, maar in ons hotel niet mogelijk. De dame verwees ons naar een desk voor het bijbetalen van 15 euro. Terwijl ik aanbood om een grotere tas uit onze koffer te halen te halen (waar mijn kleine handtasje handtasje makkelijk in kon en mij Ipad, en 2 paar schoenen, tezamen ruim 2 kilo), zodat de koffer minder dan 20 kilo woog en ik dus totaal 3 kilo handbagage had. Dat werd niet toegestaan, de dame luisterde en reageer niet op ons beleefde verzoek. We moesten helemaal terug , afrekenen, en vervolgens opnieuw inchecken (zie rekening).

Deze dame wordt aangesproken op haar gedrag, zodat dit in de toekomst vermeden wordt.
Deze extra kosten worden terug geboekt.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Herma Tiedemann-Holscher