Klacht: Extra kosten

op 20 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb iets ontvangen en ik moet betalen wag die gene fout heeft gedaan ik ben er niet mee eens die persoon heeft ook gelogen wat anders gestuurt

Gewenste Oplossing:

Als ik niet hoeft te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 juli 2017 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Isler,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik kan me voorstellen dat u niet extra wenst te betalen voor een door u ontvangen poststuk. Graag wil ik hierop reageren.

Aan de hand van de door u meegestuurde betaalcode zie ik dat de kosten inmiddels wel zijn voldaan. Ik kan dat op dit moment niet terugdraaien. Mocht u hier nog vragen over hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 20 juli 2017 om 23:23 geantwoord

Ik heb wel betaalt maar wil mijn geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door Zehraisler