Klacht: Extra kosten

op 11 oktober 2016 over Sunny cars in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag wilde ik voor de 11e keer een auto huren bij Sunnycars.
eigenlijk meestal naar tevrdenheid,maar vorig jaar stond ik voor een verrassing met verhuurder.Bij inleveren kreeg ik mijn borg niet terug:er zat een putje in de velg!
Sunnycars heeft de borg terugbetaald,heb een klacht hierover ingediend,helaas verder geen reactie.
Het jaar daarvoor een auto gekregen met gladde banden.
Halverwegen mijn vakantie auto moest omgeruild worden i.v.m. slecht onderhoud.
Afgelopen voorjaar auto gekregen met te weinig koelvloeistof.
Zelf maar water bijgevuld.
Nu wil ik weer een auto huren,maar heb een uur de tijd om mijn auto te halen na landingstijd 21 uur,waarschijnlijk ga ik dit niet redden ook i.v.m.koffer ophalen.{ik dit keer alleen}
Als ik dit niet red mag ik 25 euro extra betalen omdat de verhuurder om 22 uur sluit
Daarnaast met boeken werd mij gevraagd gebruik te maken van express service hoppeta ook 15 euro extra,je krijgt dan voorrang.
Sunnycars,gaan we nu ryanair praktijken toepassen.
Sorry maar boek nu bij Autoverhuur Crete Holidays,
deze wachten kosteloos op me en is nog voordeliger ook.
komen zeker niet slecht uit de bus

Gewenste Oplossing:

Wanner Sunnycars beter let op verhuurders die goed onderhoud plegen,
Uit principe stoppen met verhuurders die een putje op de velg als schade zien.
Na zo'n incident als een putje in de velg,een goede reactie en niet een reactie van "dat komt wel vaker voor"
Stoppen met Ryanair praktijken van betalen om snel geholpen te worden,klanten die de service niet nemen mogen langer wachten,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunny cars over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sunny cars in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Rob Hendriks