Klacht: Extra dunne glazen zijn niet dun

op 20 maart 2017 over eyesandmore.nl in de categorie Opticïens en brillen

Geacht EyesandMore Team,

De enkelvoudige glazen van mijn 2 brillen -3,25 en 3.75 zijn niet de beloofde 1.67.
Ze zijn 1x geslepen dus 1 maal dunner dan de normale glazen.
2.5 gemeten bij de eerste bril, dat is de dunste van de twee.
Ik vind dat jullie niet met extra dunne glazen moeten adverteren.
Misschien geef ik de brillen wel terug. De 2e bril met meekleurende glazen heb ik vandaag opgehaald en deze glazen zijn nog dikker dan van eerste bril die ik nu 2 weken heb.
Het is de dikte van de glazen op deze sterkte die juist cruciaal zijn, want met 1 maal dunner geslepen kan ik overal een goedkope bril krijgen.
Omdat de monturen me goed bevallen vind ik het erg jammer.
De meneer in de winkel zei dat in zijn papieren staat dat de glazen 1.67 zijn, dus volgens hem is het dan ook zo, niet dus.
Uw reactie s.v.p.
Met vriendelijke groet.

Wanneer ik werkelijk glazen van 1.67 dikte zou krijgen.

En toegeven dat" extra dun" bij u niet meer dan 1x dunner geslepen is.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar eyesandmore.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eyesandmore.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eyesandmore.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eyesandmore.nl

Heeft op 24 maart 2017 om 16:01 geantwoord

Beste Mevrouw van der Haar,

Zoals onze medewerkers u hebben toegezegd bepaald het systeem welke glazen er in komen. Zoals op de order ook staat aangegeven zitten er echt 1.67 glazen in uw huidige bril. Vanwege uw ontevredenheid heeft onze medewerker u aangeboden gebruik te maken van onze \"niet goed, geld terug garantie\". U heeft nog steeds recht op deze regeling. Hiervoor kunt u terug gaan naar de store en dan wordt er een retour betaling voor u aangevraagd.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
eyes + more
afdeling klantenservice

Heeft op 24 maart 2017 om 16:55 geantwoord

Natuurlijk makkelijk geregeld geef de bril maar terug wanneer er kritische klant komt, en intussen blijven adverteren met extra dunne glazen.
Ze zijn wel zo slim om niet op de bon van de klant te schrijven dat er 1.67 glazen geleverd zullen worden.
ik vergelijkings materiaal en heb brillen van Hans Anders en Pearl met glazen die 1.67 zijn. Deze hebben dezelfde grote of zelfs nog iets groter zijn en het verschil is meteen duidelijk te zien.
De glazen van Eyes+More zijn 1x geslepen, glazen van 1.67 zijn 2x geslepen.
Natuurlijk weet ik dat ik de brillen terug kan geven, daar denk ik nog over.
Maar het was niet de bedoeling om een zo lang te wachten om dan alles weer opnieuw te gaan doen.
Zoals gezegd ben ik verder redelijk tevreden maar ze moeten gewoon de waarheid spreken, dat is mijn punt.
Ik kan iedere brillen winkel binnen lopen om het vragen en het antwoord is, dit is niet 1.67.
Met vriendelijke groet.

Alle klachten die gemeld zijn door Unbuntu